INFORMACIJA ZA KORISNIKE INVALIDSKE PARKING-KARTE: Od 1. januara 2024. rešenja se izdaju na tri godine
Sekretarijat za socijalnu zaštitu obavestio je sve korisnike prava na besplatno korišćenje obeleženih parking-mesta na javnim opštim parkiralištima na teritoriji Beograda da se, u skladu s važećim pravilnikom, rešenja ovog organa, počev od 1. januara 2024. godine, izdaju na tri kalendarske godine.
Izuzetak su ona koja se izdaju na kraći period na osnovu akta nadležnog organa, do datuma označenog u aktu tog organa (kontrolni pregled).
Podsećaju da je u svakom rešenju ovog organa naveden rok, odnosno datum važenja rešenja, te da se novi zahtevi podnose 30 dana pre isteka roka važenja rešenja (rešenje je izdato na period od tri godine), odnosno po dobijanju novog akta nadležnog organa kada je u pitanju kontrolni pregled.
U vezi s tim, a s obzirom na to da se bliži kraj tekuće godine, korisnici prava na invalidsku parking-kartu nisu u obavezi da ovom organu podnose ponovo zahtev krajem tekuće godine (osim za lica kod kojih je utvrđena obaveza kontrolnog pregleda). Kada je reč o parking-kartama izdatim u formi nalepnice, potrebno je obratiti se JKP-u „Parking servis” ukoliko su izdate za jednu kalendarsku godinu, a rešenje Sekretarijata za socijalnu zaštitu je izdato na duži period.
Ukoliko su potrebne dodatne informacije o izdatim rešenjima Sekretarijata za socijalnu zaštitu, mogu se dobiti na brojeve telefona: 011/3309-717, 011/3309-225, 011/3309-748 i 011/3309-860.
Izvor: Beoinfo