SVE GRADSKE SLUŽBE NA JEDNOM BROJU TELEFONA: Pozivom na 11-0-11 građani mogu da prijave sve komunalne probleme
Servisni centar Grada Beograda otvoren je 2023. godine kako bi građani na jednom telefonskom broju mogli da dobiju sve informacije od komunalnih, javnih i mnogih drugih preduzeća čiji je osnivač Gradska uprava.
Ovaj centar osnovan je na inicijativu Gradonačelnika Aleksandra Šapića, a cilj osnivanja je kvalitetnija, efikasnija i brža komunikacija sa građanima.
Sada, pomoću samo jednog kodnog broja telefona, građani mogu da prijave sve komunalne probleme, da zatraže informacije, kao i da daju sugestiju za rad Gradske uprave.
„Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Teško da će ubuduće moći da se provlače stvari koje su se do sada provlačile, moraće da se odgovori na sve razumne prijave i ukazivanja građana.”
Na jednom broju objedinjena su sva javna i komunalna preduzeća, gradski sekretarijati, inspekcije i beogradske službe komunalnog reda.
Centar radi 24 časa dnevno, broj telefona je 11-0-11, a poziv je besplatan. Na poziv se javlja dispečer koji građane dalje preusmerava na nadležnu službu.
Pored komunikacije telefonom, svi imaju mogućnost da se jave porukom i na mejl adresu [email protected]. Takođe, na društvenoj mreži Iks (nekadašnji Tviter) građani mogu da zaprate profil @prijavi_problem i pišu im o problemima u glavnom gradu. Na ovom profilu mogu se pronaći i ažurirane informacije o kvarovima na vodovodnoj mreži u Beogradu, izmenama režima saobraćaja, planiranim radovima Gradskog zelenila...