Novi kružni tok „Ušće” učiniće bezbednijim i funkcionalnijim saobraćaj u tom delu Beograda, a smanjiće potrebno vreme vozačima da stignu na željeno mesto.
Kružni tok je završen onako kako je obećano, pre početka školske godine, a urađeno je i ono što nije više od 15 godina „presvučen” je i Brankov most, svih šest traka.
Kružni tokovi su nešto što nedostaje našem gradu, a oni su bezbedniji nego obična raskrsnica, jer u kružni tok ne može da se uđe velikom brzinom.
Postavljanjem semafora na kružnom toku „Ušće” omogućena je sigurnija vožnja i jednostavniji izlazak na željenu ulicu.
Prednost kružnog toga jeste što omogućava da iz njega možete da skrenete u svakom pravcu, a što niste mogli sa prošlom raskrsnicom."
Semafori na kružnom toku kod Brankovog mosta, rade u špicevima, radnim danima od 7 do 10 i od 14.30 do 18.30 časova. U ostalom periodu biće uključeno trepćuće žuto svetlo i tada se treba pridržavati pravila koja inače važe u kružnom toku.
Crveno će suštinski menjati saobraćajca, koji je u „špicevima” morao da dođe da bi samo smanjio pritisak na kružni tok . Ono što je najvažnije je da kružni tok ima svoja saobraćajna pravila i da ih semafori neće promeniti.
„Sva ova rešenja biće gotova do završetka izgradnje novog srpskog mosta, odnosno kružnog toka ispred njega, i onda ćemo biti u prilici, što mislim da nema nijedan grad u Evropi koji leži na obalama reka, da možete da se odlučite na koji ćete most da idete do samog kraja, dok ne dođete do reke."
Izgradnja kružnih tokova na ovakav način pokazala se kao praktično i efikasno rešenje u Španiji, Nemačkoj, Italiji i Hrvatskoj.
Moja uloga i jeste da donosim u Beograd stvari koje nikada niste videli, koja je moja uloga ako se bavim samo onim što ste videli."
Kružni tok dobija svoju punu svrhu tek kada mu je prilagođeno čitavo okruženje. Iz tih razloga na Novom Beogradu je u planu izgradnja pet kružnih tokova, a dva su već puštena u saobraćaj.
Formiranje novih kružnih tokova deo je pripremnih radova za „Mali metro”, jedan od najvećih saobraćajnih projekata u Beogradu.
Formiranjem kružnih tokova se ubrzava saobraćaj, a to je jedno saobraćajno rešenje koje je do sada slabo primenjivano u Beogradu.
Saobraćajni krvotok u centru grada potpuno će promeniti projekat „Mali metro” na kome radovi uskoro počinju, a to je najveći poduhvat u saobraćajnoj infrastrukturi Beograda u poslednjih nekoliko decenija.
U okviru ovog projekta biće uklonjen Savski most, na istom mestu predviđen je novi most preko Save , a izgradiće se i tunel od Ekonomskog fakulteta do Ulice despota Stefana.