Gosti samo što nisu došli - kadar iz filma.png
promo

promo

Filmski i pozorišni program

„GOSTI SAMO ŠTO NISU DOŠLI” U KLUBU DOMA OMLADINE BEOGRADA: Projekcija i razgovor o filmu Tee Lukač

07.05.2024.

„GOSTI SAMO ŠTO NISU DOŠLI” U KLUBU DOMA OMLADINE BEOGRADA: Projekcija i razgovor o filmu Tee Lukač
Veličina Slova

U sredu 8. maja u Klubu Doma omladine Beograda emituje se film „Gosti samo što nisu došli” rediteljke Tee Lukač.

Gde se održava

Dom omladine


Kada se održava

8. maj


Dom omladine Beograda pokrenuo je 2024. godine ciklus filmskih tribina posvećen studentima umetničkih fakulteta, mladima, ali i budućim profesionalcima, vezanim za domaće i strane kratke filmove koji su nagrađivani i koji su imali uspešan život na festivalima, a koji se ne mogu videti u domaćim bioskopima ili na drugim platformama.

Tako se u sredu 8. maja u 19.00 u Klubu Doma omladine Beograda emituje se film „Gosti samo što nisu došli” rediteljke Tee Lukač. Tea Lukač je filmska i televizijska rediteljka koja je režirala dokumentrane, igrane filmove i muzičke spotove. Završila je osnovne, master i doktorske studije na Fakultetu dramskih umetnosti i 2023. godine stekla zvanje doktora umetnosti iz oblasti dokumentarnog filma. Član je udruženja DOKSrbija i alumni EX Oriente i IDFAcademy programa a predaje u Školi filma Fokus. Njen debitanski celovečernji dokumentarni film „Koreni” premijerno je prikazan na festivalu Karlovi Vari 2021. godine, a njeni radovi su prikazivani na brojnim festivalima, uključujući Jihlavu, Zagrebdox, Ulju i Dok.fest Minhen.


Nakon svake projekcije sledi vođen i metodološki strukturisan razgovor Miloša Milovanovića, filmskog i televizijskog reditelja, sa nagrađenim autorom, kako bi kroz analizu rediteljskih postupaka posetioci tribine mogli da iste primene u svojim budućim radovima. Fokus programa je na: fenomenu uspešnog (kratkog) filma – razlici između uspešnog i nagrađivanog filma; profesionalnom životu mladog autora nakon nagrade na velikom festivalu – šta posle?; postupcima koji su se dešavali „iza filma”, doživljajima i kreativnim izazovima na snimanju, ali i u montaži; rediteljsko-dramaturško-glumačkoj analizi odabrane scene iz filma; gledanju kadrova koji nisu ušli u film (i zašto).

Podeli vest