shutterstock_358877561.jpg
shutterstock

shutterstock

Sportski program

BEOGRADSKI MARATON OSTVARIO SARADNJU SA VIBEROM! Inovativni i interaktivni način komunikacije sa trkačkom zajednicom

08.02.2023.

BEOGRADSKI MARATON OSTVARIO SARADNJU SA VIBEROM! Inovativni i interaktivni način komunikacije sa trkačkom zajednicom
Veličina Slova

„Beogradski maraton” i jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka „Rakuten Viber” potpisali su Protokol o strateškom partnerstvu.

Beogradski maraton je ovim potezom postao jedna od retkih trka u svetu koja će kroz sveobuhvatnu saradnju sa „Viberom” otvoriti najsavremenije kanale komunikacije i interakcije sa globalnom trkačkom zajednicom i onima koji je prate – na platformi koja okuplja više od milijardu aktivnih korisnika širom planete.

U narednim mesecima, u susret 36. Beogradskom maratonu, biće osnovan poseban Viber kanal, na kojem će svi ljubitelji trčanja i zdravog načina života moći da saznaju važne informacije o trkama i svemu što je u vezi sa bavljenjem fizičkom aktivnošću, pravilnim pripremama, ishranom i oporavkom, kao i o brojnim drugim temama od interesa za trkačku zajednicu i one koji je prate i podržavaju.

– Ponosni smo što je Beogradski maraton jedna od retkih uličnih trka na svetu koja će na ovaj inovativni i interaktivni način komunicirati sa trkačkom zajednicom. Sa velikim uzbuđenjem iščekujemo okupljanje Viber trkačke zajednice, razmenu informacija sa njima, ali i povratne informacije, u čemu možemo da budemo još bolji. U narednom periodu ćemo takođe predstaviti i tematske Viber stikere i AR objektive posvećene Beogradskom maratonu i svim aspektima koji ovaj događaj od nacionalnog interesa i destinaciju čine prepoznatljivom i omiljenom na svim meridijanima, a koje će Viberovi korisnici moći besplatno da preuzmu, dele sa prijateljima i trkačima – izjavio je Darko Habuš, direktor „Beogradskog maratona”.

On je dodao da ova saradnja predstavlja veliki podstrek za dalji rad i još jednu potvrdu da je „Beogradski maraton” na pravom putu, jer uz sebe ima prave partnere.

– Saradnja sa kompanijom „Viber” je jedna od mnogobrojnih koje ćemo ostvariti u susret 36. Beogradskom maratonu, koji se održava 23. aprila. Očekuje nas još dosta posla, a sve u cilju zadovoljstva učesnika – zaključio je Habuš.

Prisetivši se da se njegov prvi susret sa našom trkom odigrao pre pet godina na aerodromu na dalekom Novom Zelandu, kada mu je tamošnji službenik rekao da planira da narednog leta učestvuje upravo na Beogradskom maratonu, Atanas Rajkov, direktor za razvoj poslovanja vodećih globalnih tržišta kompanije „Rakuten Viber”, naveo je da je iz te anegdote shvatio koliko je ova trka prepoznata i popularna širom sveta.

– Veoma smo uzbuđeni što smo uspostavili strateško partnerstvo sa „Beogradskim maratonom” i što ćemo zajedno i veoma posvećeno raditi, kako bismo stvorili jedinstveno digitalno iskustvo za trkačku zajednicu, one koji prate maraton, ali i njegove partnere i prijatelje u Srbiji i van njenih granica – istakao je Rajkov.

Podeli vest