ПРОДУЖЕТАК БУЛЕВАРА ЗОРАНА ЂИНЂИЋА ДЕО ЈЕ ШИРЕГ ПРОЈЕКТА ПРИЛАЗА МОСТУ ПРЕКО САВЕ: Александар Шапић о значају саобраћаjнице за будућност града
Продужетак Булевара Зорана Ђинђића у блоку 20 и спајање са кружним током у Улици Владимира Поповића, побољшали су саобраћај у том делу, а главна улога ове саобраћајнице у перспективи је приступ будућем новом трамвајском мосту. Добијене су по три траке и нови паркинг!
Председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић обишао је у марту завршену деоницу на продужетку Булевара Зорана Ђинђића и њено спајање са кружним током у Улици Владимира Поповића на Новом Београду и истакао значај овог пројекта за побољшање саобраћаја у том делу, али и за будућу инфаструктуру.
Изградња 420 метара дугачког продужетка Булевара Зорана Ђинђића у блоку 20 је завршена, а нова саобраћајница је отворена за саобраћај.
Побољшања у функционисању саобраћаја у овом делу Новог Београда су видљива, док ће у будућности тек добити на значају, с обзиром на планирану инфраструктуру у том делу Београда, навео је том приликом председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић.
Продужетак Булевара Зорана Ђинђића део је ширег пројекта прилаза будућем новом трамвајском мосту преко Саве, и у том смислу ће његов значај тек доћи до изражаја. У перспективи главна улога ове саобраћајнице је лакши приступ новом мосту, али и преузимање дела саобараћаја са Улице Милентија Поповића, чиме ће допринети растерећењу једног он најпрометнијих чворишта у граду - раскрснице Милентија Поповића са Булеваром Михајла Пупина.
„На том потезу добили смо сада по три траке и нови паркинг, а радови су настављени од Антифашистичке борбе до Булевара уметности. Очекујемо да до јуна завршимо тај потез где ћемо исто добити по три траке. На крају нам остаје парче до Омладинских бригада, које је већ проширено, те настављамо даље ка Тошином бунару. Циљ је да Булевар Зорана Ђинђића буде далеко проходнији како би се растеретио саобраћај у Михајла Пупина и Николе Тесле.”
Планирано је и проширење саобраћајнице Тошин бунар, Земунске улице и још многих локација. Када је реч о кружном току у Владимира Поповића, Шапић је истакао да је он изузетно велики из разлога што је идеја да се та улица у наставку такође прошири за по још једну траку, што ће омогућити несметано кретање све до ауто-пута „Милош Велики” када се уради велика раскрсница на крају Улице Јурија Гагарина на Новом Београду.
Радови на продужетку Булевара Зорана Ђинђића и спајање кружног тока у Владимира Поповића подразумевали су и упоредне радове на гасоводу, затим на водоводној инфраструктури, расвети и другим инсталацијама.
„Саобраћајница ће за коју годину засигурно бити најфреквентнији новобеоградски булевар. Ниједно паркинг-место које већ постоји неће бити укинуто, штавише, где их нема направићемо нова. Такође, очекује нас и почетак радова на подвожњаку у Булевару уметности, а радови на петом паркингу од осам, које смо најавили, почели су.”
Нова саобраћајница у новобеоградском блоку 20 дугачка је 420 метара и има по три траке за сваки смер, као и обостране тротоаре ширине 6 и 4.5 метра. Изграђене су и обостране бициклистичке стазе, стајалишта јавног превоза, ново осветљење, а уређен је и широки зелени појас са системом за наводњавање.
Преузмите фотографије овде
Извор: Беоинфо