Нови кружни ток „Ушће” учиниће безбеднијим и функционалнијим саобраћај у том делу Београда, а смањиће потребно време возачима да стигну на жељено место.
Кружни ток је завршен онако како је обећано, пре почетка школске године, а урађено је и оно што није више од 15 година „пресвучен” је и Бранков мост, свих шест трака.
Кружни токови су нешто што недостаје нашем граду, а они су безбеднији него обична раскрсница, јер у кружни ток не може да се уђе великом брзином.
Постављањем семафора на кружном току „Ушће” омогућена је сигурнија вожња и једноставнији излазак на жељену улицу.
Предност кружног тока јесте што омогућава да из њега можете да скренете у сваком правцу, а што нисте могли са прошлом раскрсницом."
Семафори на кружном току код Бранковог моста, раде у шпицевима, радним данима од 7 до 10 и од 14.30 до 18.30 часова. У осталом периоду биће укључено трепћуће жуто светло и тада се треба придржавати правила која иначе важе у кружном току.
Црвено ће суштински мењати саобраћајца, који је у „шпицевима” морао да дође да би само смањио притисак на кружни ток . Оно што је најважније је да кружни ток има своја саобраћајна правила и да их семафори неће променити.
„Сва ова решења биће готова до завршетка изградње новог српског моста, односно кружног тока испред њега, и онда ћемо бити у прилици, што мислим да нема ниједан град у Европи који лежи на обалама река, да можете да се одлучите на који ћете мост да идете до самог краја, док не дођете до реке."
Изградња кружних токова на овакав начин показала се као практично и ефикасно решење у Шпанији, Немачкој, Италији и Хрватској.
Моја улога и јесте да доносим у Београд ствари које никада нисте видели, која је моја улога ако се бавим само оним што сте видели."
Кружни ток добија своју пуну сврху тек када му је прилагођено читаво окружење. Из тих разлога на Новом Београду је у плану изградња пет кружних токова, а два су већ пуштена у саобраћај.
Формирање нових кружних токова део је припремних радова за „Мали метро”, један од највећих саобраћајних пројеката у Београду.
Формирањем кружних токова се убрзава саобраћај, а то је једно саобраћајно решење које је до сада слабо примењивано у Београду.
Саобраћајни крвоток у центру града потпуно ће променити пројекат „Мали метро” на коме радови ускоро почињу, а то је највећи подухват у саобраћајној инфраструктури Београда у последњих неколико деценија.
У оквиру овог пројекта биће уклоњен Савски мост, на истом месту предвиђен је нови мост преко Саве , а изградиће се и тунел од Економског факултета до Улице деспота Стефана.