Gosti samo što nisu došli - kadar iz filma.png
промо

промо

Филмски и позоришни програм

„ГОСТИ САМО ШТО НИСУ ДОШЛИ” У КЛУБУ ДОМА ОМЛАДИНЕ БЕОГРАДА: Пројекција и разговор о филму Тее Лукач

07.05.2024.

„ГОСТИ САМО ШТО НИСУ ДОШЛИ” У КЛУБУ ДОМА ОМЛАДИНЕ БЕОГРАДА: Пројекција и разговор о филму Тее Лукач
Величина слова

У среду 8. маја у Клубу Дома омладине Београда емитује се филм „Гости само што нису дошли” редитељке Тее Лукач.

Где се одржава

Дом омладине


Када се одржава

8. мај


Дом омладине Београда покренуо је 2024. године циклус филмских трибина посвећен студентима уметничких факултета, младима, али и будућим професионалцима, везаним за домаће и стране кратке филмове који су награђивани и који су имали успешан живот на фестивалима, а који се не могу видети у домаћим биоскопима или на другим платформама.

Тако се у среду 8. маја у 19.00 у Клубу Дома омладине Београда емитује се филм „Гости само што нису дошли” редитељке Тее Лукач. Теа Лукач је филмска и телевизијска редитељка која је режирала документране, игране филмове и музичке спотове. Завршила је основне, мастер и докторске студије на Факултету драмских уметности и 2023. године стекла звање доктора уметности из области документарног филма. Члан је удружења ДОКСрбија и алумни EX Ориенте и IDFAcademy програма а предаје у Школи филма Фокус. Њен дебитански целовечерњи документарни филм „Корени” премијерно је приказан на фестивалу Карлови Вари 2021. године, а њени радови су приказивани на бројним фестивалима, укључујући Јихлаву, Zagrebdox, Уљу и Док.фест Mинхен.


Након сваке пројекције следи вођен и методолошки структурисан разговор Милоша Миловановића, филмског и телевизијског редитеља, са награђеним аутором, како би кроз анализу редитељских поступака посетиоци трибине могли да исте примене у својим будућим радовима. Фокус програма је на: феномену успешног (кратког) филма – разлици између успешног и награђиваног филма; професионалном животу младог аутора након награде на великом фестивалу – шта после?; поступцима који су се дешавали „иза филма”, доживљајима и креативним изазовима на снимању, али и у монтажи; редитељско-драматуршко-глумачкој анализи одабране сцене из филма; гледању кадрова који нису ушли у филм (и зашто).

Подели вест