БЕОГРАДСКИ МАРАТОН ОСТВАРИО САРАДЊУ СА ВИБЕРОМ! Иновативни и интерактивни начин комуникације са тркачком заједницом
„Београдски маратон” и једна од водећих глобалних апликација за размену порука „Ракутен Вибер” потписали су Протокол о стратешком партнерству.
Београдски маратон је овим потезом постао једна од ретких трка у свету која ће кроз свеобухватну сарадњу са „Вибером” отворити најсавременије канале комуникације и интеракције са глобалном тркачком заједницом и онима који је прате – на платформи која окупља више од милијарду активних корисника широм планете.
У наредним месецима, у сусрет 36. Београдском маратону, биће основан посебан Вибер канал, на којем ће сви љубитељи трчања и здравог начина живота моћи да сазнају важне информације о тркама и свему што је у вези са бављењем физичком активношћу, правилним припремама, исхраном и опоравком, као и о бројним другим темама од интереса за тркачку заједницу и оне који је прате и подржавају.
– Поносни смо што је Београдски маратон једна од ретких уличних трка на свету која ће на овај иновативни и интерактивни начин комуницирати са тркачком заједницом. Са великим узбуђењем ишчекујемо окупљање Вибер тркачке заједнице, размену информација са њима, али и повратне информације, у чему можемо да будемо још бољи. У наредном периоду ћемо такође представити и тематске Вибер стикере и АР објективе посвећене Београдском маратону и свим аспектима који овај догађај од националног интереса и дестинацију чине препознатљивом и омиљеном на свим меридијанима, а које ће Виберови корисници моћи бесплатно да преузму, деле са пријатељима и тркачима – изјавио је Дарко Хабуш, директор „Београдског маратона”.
Он је додао да ова сарадња представља велики подстрек за даљи рад и још једну потврду да је „Београдски маратон” на правом путу, јер уз себе има праве партнере.
– Сарадња са компанијом „Вибер” је једна од многобројних које ћемо остварити у сусрет 36. Београдском маратону, који се одржава 23. априла. Очекује нас још доста посла, а све у циљу задовољства учесника – закључио је Хабуш.
Присетивши се да се његов први сусрет са нашом трком одиграо пре пет година на аеродрому на далеком Новом Зеланду, када му је тамошњи службеник рекао да планира да наредног лета учествује управо на Београдском маратону, Атанас Рајков, директор за развој пословања водећих глобалних тржишта компаније „Ракутен Вибер”, навео је да је из те анегдоте схватио колико је ова трка препозната и популарна широм света.
– Веома смо узбуђени што смо успоставили стратешко партнерство са „Београдским маратоном” и што ћемо заједно и веома посвећено радити, како бисмо створили јединствено дигитално искуство за тркачку заједницу, оне који прате маратон, али и његове партнере и пријатеље у Србији и ван њених граница – истакао је Рајков.