ЊЕГОВЕ СЛИКЕ МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ У ЧАК ДВЕ ГАЛЕРИЈЕ! Нова изложба Петра Ђорђевића "Интимни свет боје и светлости"
Галерији `73, још траје његова изложба "Мртва природа. Слика једног угла", Петар Ђорђевић (1979), доцент на предмету Пластична анатомија ФЛУ, у Продајној галерији Београд, од четвртак 2. фебруара па све до 20. има нову поставку "Интимни свет боје и светлости".
Где се одржава
Продајна галерија
Када се одржава
2- 20. фебруар
Петар Ђорђевић (1986) дипломирао је и докторирао (2019) на сликарском одсеку Факултета ликовних уметности у Београду. На истом факултету запослен је као доцент на предмету Пластична анатомија. Више пута је награђиван за свој рад. Излагао је на шест самосталних и преко двадесет групних изложби. Поставку у Продајној галерији ,,Београд“ чине радови из најновијег циклуса, слике великог формата које представљају савремену интерпретацију класичног жанра мртве природе.
“…Оптимистички светле, осунчане композиције, јарких боја на први поглед једноставног, класичног компоновања, са поставкама у углу атељеа говоре о несталности и пролазности. Уметник је сам у свом атељеу и негује неку врсту монашког живота. Свако проводи сам своје време са својим сликама, радовима, са својом уметношћу, разговарајући у себи са њима. Тај дијалог је веома присутан на сликама Петра Ђорђевића. Дијалог упућен самоме себи посматрач упија кроз визуелно надахнуће које је аутор представио. Нису то само насумично поређани предмети које треба насликати. Путујући погледом кроз постоља, драперије, између предмета и позадина, јасно је да се неки детаљи лако очитавају. Мајсторски водећи поглед на пропутовање сликом уметник поједине детаље оставља нечитљивим, као да у брзини прегледа око није било у стању да изоштри и уочи. Из експлозија пастуозних сликаних структура наилази се на лобању. Људска или животињска лобања, по неки пут само доња животињска вилица, се не налази случајно у корпусу одабраних предмета Петра Ђорђевића. Ту је и увек сличан букет цвећа или два, или више, или пак само један цвет остављен на подлози. Ухватити дан, незаборарављајући смртност ни своју ни својих ближњих појављује се као визуелно подсећање људске крхости, а пролазност као мотив против све брже реалности, утопљеној у површности, неукости и простоти.” Бојан Оташевић, ликовни уметник – графичар (из предговора каталога)