СВЕТСКИ ДАН ПОЗОРИШТА У ЗНАКУ КЛОВНОВА! Изложба наше познате глумице у Београдско драмском позоришту
Београдско драмско позориште представиће “Моје веселе другаре” драмске уметнице Весне Чипчић – у питању је тематска изложба цртежа кловнова, која ће бити отворена на Светски дан позоришта – 27. марта у 19 сати у фоајеу театра.
Где се одржава
Фоаје Београдско драмског позоришта
Весна Чипчић је била дугогодишњи члан ансамбла БДП-а, остварила је бројне, запажене улоге у матичној кући, као и на сценама широм земље, а велику популарност је стекла тумачећи ликове у ТВ и филмским продукцијама. Паралелно са професионалним ангажманом, била је посвећена и хобију – тематском цртању омиљених јунака – кловнова. „Догађало се да по дванаест сати проведем за столом са оловком и бојама у руци дружећи се са својим кловновима. Заборављала бих да једем и спавам. Они су постали најинтимнији део мене. И најличнији и најрадоснији”, објаснила је Весна Чипчић. Њени ликовни радови излагани су на више изложби у Холандији, Мађарској, као и у родној Kикинди.
„Организаторе изложби у Холандији и Мађарској молила сам да испод сваке слике, на холандском, односно мађарском, слажу и напишу „продата”. Бојала сам се да случајно некоме не падне на памет да ми их отуђи, да не бих плакала за мојим кловновима који ама бас никада не плачу. Било је разних понуда да своје цртеже излажем у Београду, али сам чекала ово место које ми је понудио управник Југ Радивојевић. Београдско драмско позориште је моја друга кућа у којој сам постигла своје највеће глумачке успехе, у коме и данас играм. И зато ми је посебно драго што су моји „Kловнови” управо овде, на најбољем месту у овом граду”, каже Весна.
Изложбу ће отворити ликовна уметница из Мађарске, Беата Ростас и редитељ Горчин Стојановић. О „Мојим веселим другарима” Ненад Грујичић је записао: „Kловнови Весне Чипчић немају сузе, они су радосни и скакутави, умивени брујем музике из различитих инструмената, комедијанти са озбиљним намерама да разлуче добро и зло. Нема сумње, ова уметница нашла је у својим ликовним радовима уточиште и бег од помахниталог жрвња стварности. Kатарзични сев из покрета, гестова и мимике њених кловнова, има лековито дејство и на публику која се наједном прене и озари у сусрету са сликама”.