Величина слова

Изложба Факултета ликовних уместности под називом „Апертура 86" организована је поводом Дана школе/86 година постојања овог београдског факултета и биће отворена у Галерији ФЛУ до 13. априла.

Где се одржава

Галерија ФЛУ

Када се одржава

13. април

Изложба је замишљена као просторно-временски дијалог – ликовни разговор између изабраних дела некадашњих и садашњих професора ФЛУ, где већина изложених радова припада богатој Уметничкој збирци факултета. ФЛУ Апертура 86 је само један од могућих пролаза кроз историју Факултета и традицију коју баштини у својим наставним процесима, чији је одабрани фокус гледање, мишљење и перцепција тела – акт/портрет/модел/субјекат/објекат, интимно/јавно/друштвено/политичко тело, као и тело саме институције. Широки историјски пречник, који обухвата скоро девет деценија, посматрачу омогућава да се креће кроз „осветљена“ поља круга/тела ФЛУ (дела приказана на изложби), регулише своје „отворе бленде“ и дубину погледа, сагледавајући радове појединачно, у међусобном односу или као целину једног континуираног трајања. Изложени радови потврђују континуитет живог и промењивог бића ФЛУ, утемељеног на традиционалним вредностима, али отвореног за преиспитивање, експеримент, критичко мишљење и креативне трансформације пред изазовима савремености. Суочавање дела из различитих епоха позивају посматрача да гледа, проучава, мисли и изводи сопствене закључке, на који начин су генерацијске разлике и друштвене промене (технолошке, економске, политичке, класне, родне и итд.) утицале на начин стварања и перцепције уметничког дела, као и на улогу и функцију уметника и уметности у друштву.

Подели вест