Рад Марине Гутеше, ентеријер
промо

Уметнички програм

СТУДЕНТСКА ИЗЛОЖБА ОДГОВАРА НА ВАЖНА ПИТАЊА О ПРОЦЕСУ СТВАРАЊА ДИЗАЈНА: „Мислим, дакле креирам" је годишњи приказ студената дизајна на Академији техничких стурковних студија

18.04.2023.

Величина слова

Годишња изложба радова студената дизајна, Академија техничких струковних студија Београд, одсек – Београдска политехника представљена је у Великој Галерији и у Галерији Дома културе „Студентски град“ до 13. маја.

Где се одржава

ДКСГ

Када се одржава

13. мај

Насловна тема овогодишње изложбе студентских радова „Мислим, дакле креирам" одговориће на више питања, пре свега, колико је важан процес мишљења у конципирању дизајна производа и његовом креирању. У Великој Галерији своје радове представиће студенти основних студија, пет акредитованих студијских програма: Графичког дизајна, Дизајна ентеријера, Дизајна индустријских производа, Модног дизајна и Концепт и карактер дизајн. Као посебна целина у Галерији, биће представљени радови студената мастер студија графичког дизајна.

Изложба је од великог значаја за наставни процес у смислу вредновања и праћења рада читаве једне генерације студената. Савремена стремљења из области дизајна, појава и употреба нових технологија и материјала, све масовнијег коришћења дигиталних технологија у дизајну и захтева тржишта, подстиче Београдску политехнику ка осавремењавању и подизању квалитета наставе. Излагачка активност је од битног значаја и за студенте. Упознају се са организацијом поставке изложбе и јавне презентације свога рада. За многе је то прво професионално представљање и сагледавње рада у новој димензији пред јавношћу и медијима. На отварању изложбе биће додељене награде за најбоља годишња остварења из области дизајна и ликовне уметности. Награде носе називе професора оснивача Одсека за дизајн: Миодрага Вартабедијана, Гојка Варде и Лазара Буновића.

Подели вест