КРУЖНИ ТОКОВИ И БУДУЋИ НОВИ МОСТ У ПОТПУНОСТИ МЕЊАЈУ САОБРАЋАЈНУ СЛИКУ ГРАДА: Градоначелник Шапић о радовима у Новом Београду
Радови на формирању кружног тока на раскрсници Булевара Николе Тесле и Булевара Михајла Пупина су завршени, а градоначелник Београда Александар Шапић обишао је данас ову локацију.
Радови на другом од пет кружних токова у Новом Београду завршени су, те су после кружног тока у Улици Владимира Поповића на овај начин повезани и Булевар Николе Тесле и Булевар Михајла Пупина. До краја јесени очекује се завршетак радова на кружном току Булевар Николе Тесле – Ушће, најавио је градоначелник Београда Александар Шапић приликом данашњег обиласка поменуте локације.
Истакао да је у наредних неколико дана преостало да се заврши посао око уређења стаза, али и нагласио да то неће угрожавати саобраћај. Важно је било да се посао заврши пре почетка школске године, додао је он, и подсетио да је Бранков мост добио нови асфалт и да је свих шест трака „пресвучено”, што није урађено дуже од 15 година.
До краја јесени очекује се завршетак радова на кружном току Булевар Николе Тесле – Ушће.”
– Сав поменути посао урађен је у летњем периоду, када је једино и могуће, те мислим да смо створили предуслове да школска година почне у колико-толико нормалним условима. Након ових радова настављамо даље, односно прелазимо на изградњу кружног тока на углу Булевара Николе Тесле и Ушћа, односно продужетка Улице Милентија Поповића. Очекујемо да тај посао буде завршен до краја јесени, а радови на изградњи трећег кружног тока, који ће се налазити на углу Милентија Поповића и Булевара Михајла Пупина, требало би да почну наредног лета, када фреквентност саобраћаја буде поново смањена. Са та три кружна тока, као и оним који је урађен у Улици Владимира Поповића, остаје последњи на углу Земунског пута и Владимира Поповића, али ће тај кружни ток бити грађен тек када практично буде завршен нови мост. Са тих пет кружних токова и новим мостом у потпуности мењамо саобраћајну слику Београда, нарочито општине Нови Београд – рекао је Шапић.
Он је додао да је Булевар Зорана Ђинђића проширен у делу од Улице Владимира Поповића до Омладинских бригада, као и да су тренутно у току радови у делу ка Студентском граду.
– Идеја је да „избијемо” на Тошин бунар, са по две траке у сваком смеру. Када данас пролазимо кроз Блок 34, јасно је да туда ни возила градског превоза не могу да прођу јер постоји само једна трака по смеру. Спроводимо све о чему сам говорио у претходне две године, док је са друге стране моста омогућено скретање десно у Црногорску улицу ка Карађорђевој. Када је Карађорђева у питању, коцка ће бити замењена асфалтом јер није условна за толику фреквенцију саобраћаја – нагласио је Шапић.
Градоначелник је рекао да очекује да у наредних неколико дана буде завршен посао у Булевару војводе Бојовића, односно кружног пута око Калемегдана.
– У питању је раскрсница где почиње кружни пут, где је коловоз проширен и неће бити семафора те ће саобраћај бити много проточнији. Када за 10 до 15 дана буде постављен асфалт уместо „коцке”, испуниће се предуслови да се започну радови за проширење кружног пута око Калемегдана, чиме ће бити направљен мали унутрашњи прстен. Очекујем да сви „папири” потребни за тај посао буду обезбеђени у току јесени.
Проширењем кружног пута убрзаћемо саобраћај и изместити га из центра града. Све то представља стварање услова за период пред нама, када на јесен буде затворен Стари савски мост. Број аутомобила који прелази преко Старог савског моста даје нам за право да се надамо да неће бити превеликих гужви, бар не након почетног периода током којег ће се људи навићи на нове околности. Све о чему сам говорио заиста представља стварање услова за нормално функционисање саобраћаја у време великих радова.
Бранков мост добио је нови асфалт и свих шест трака је „пресвучено”, што није урађено дуже од 15 година.”
Још пре годину дана смо део Балканске улице, код раскрснице са Адмирала Гепрата до Немањине, учинили двосмерном, па ће Гаврила Принципа бити главна саобраћајница за возила јавног превоза, која ће мењати трамваје када не буде Старог савског моста. Земунски пут ће у то време служити искључиво за јавни превоз. Изузетно сам задовољан изгледом кружног тока који данас обилазимо, а кружни токови су дефинитивно нешто што Београду недостаје када је саобраћај у питању. Наставићемо овакве ствари да радимо у другим деловима града – закључио је Шапић.
Видео материјал можете преузети овде.
Извор: Беоинфо