СВЕ ГРАДСКЕ СЛУЖБЕ НА ЈЕДНОМ БРОЈУ ТЕЛЕФОНА: Позивом на 11-0-11 грађани могу да пријаве све комуналне проблеме
Сервисни центар Града Београда отворен је 2023. године како би грађани на једном телефонском броју могли да добију све информације од комуналних, јавних и многих других предузећа чији је оснивач Градска управа.
Овај центар основан је на иницијативу Градоначелника Александра Шапића, а циљ оснивања је квалитетнија, ефикаснија и бржа комуникација са грађанима.
Сада, помоћу само једног кодног броја телефона, грађани могу да пријаве све комуналне проблеме, да затраже информације, као и да дају сугестију за рад Градске управе.
„Ово је револуција у комуникацији са Београђанима, пре свега револуција у подизању приправности свих градских служби. Тешко да ће убудуће моћи да се провлаче ствари које су се до сада провлачиле, мораће да се одговори на све разумне пријаве и указивања грађана.”
На једном броју обједињена су сва јавна и комунална предузећа, градски секретаријати, инспекције и београдске службе комуналног реда.
Центар ради 24 часа дневно, број телефона је 11-0-11, а позив је бесплатан. На позив се јавља диспечер који грађане даље преусмерава на надлежну службу.
Поред комуникације телефоном, сви имају могућност да се јаве поруком и на мејл адресу [email protected]. Такође, на друштвеној мрежи Икс (некадашњи Твитер) грађани могу да запрате профил @prijavi_problem и пишу им о проблемима у главном граду. На овом профилу могу се пронаћи и ажуриране информације о кваровима на водоводној мрежи у Београду, изменама режима саобраћаја, планираним радовима Градског зеленила...